STRATEGIE DE MARKETING

Toți antreprenorii încearcă să vândă (indiferent de domeniul de activitate în care se află), însă nu toți reușesc să facă acest lucru în măsura în care își doresc. Activitatea de vânzare trebuie să fie acompaniată de servicii de marketing.

Pentru a avea rezultate bune, trebuie să avem o strategie. Fără o strategie cu obliective clare, stabilite pentru o perioadă de timp, o campanie de marketing poate avea rezultate nesatisfăcătoare.

Haide să facem împreună strategia de marketing a afacerii tale!

SOCIAL MEDIA MARKETING

Social media (Facebook, Twitter, Instagram etc.) în ziua de astăzi reprezintă metoda principală prin care oamenii comunică, exprimă ceea ce gândesc, se informează sau se relaxează.

Astfel dacă o mare parte din oameni sunt conectați în una sau mai multe rețele de socializare, înseamnă că și afacerea ta trebuie să fie prezentă acolo. Ce trebuie să facem pentru a avea prieteni virtuali? Este important să furnizăm conținut de calitate, să formăm o legătură cu oamenii (care sunt interesati de domeniul în care activăm), practic să creăm un „trib”.

Afacerea ta este prezentă pe rețelele de socializare?

CONTENT MARKETING

Content marketing, sau marketingul de conținut este probabil ceam mai neglijată metodă de marketing, deși este una destul de importantă.

Ce reprezintă practic acest content marketing? Crearea de conținut (în general articole, dar nu numai) relevant domeniului în care activezi, pentru a informa și a educa cititorii în acest sens.

Ce fel de conținut se încadrează aici? Articole, studii de caz, infografice, conținut video, webinarii, etc.

Oferi informații valoroase clienților tăi pentru ca mai apoi aceștia să cumpere de la tine?

Informațiile oferite trebuie să fie relevante grupului de clienți căruia ne adresăm.
Fii original! Copy/Paste-ul de pe alte site-uri va fi penalizat mai devreme sau mai târziu de către cititori.
Clienții devin interesați și revin pe site-urile care le oferă conținut de valoare.
Fanii pe care îi avem (fie că e vorba de social media sau blog) se așteaptă să afle noutăți în mod constant. Publicarea prea rară sau ocazională duce la pierderea interesului fanilor.

Fii cu un pas înaintea concurenței tale

Fă marketing eficient.

Măsoară rezultatele.

Informează-te și adaptează-te.

Fii mereu conectat.

contentmarketinginsitute.com

În principiu, content marketing înseamnă arta comunicării cu clienţii tăi şi potenţialii clienţi fără a vinde. Este un process de marketing neîntrerupt. În loc de a-ţi promova insistent produsele sau serviciile, oferi informaţii care îți fac clientul mai inteligent. Esenţa acestei strategii a conţinutului este convingerea că dacă noi, prin activitatea noastră, le oferim clienţilor informaţii consecvente, continuu valoroase, aceştia ne răsplătesc în cele din urmă cu afacerile şi loialitatea lor.

MARKETING EFICIENT PENTRU AFACEREA TA